فتح قله باقران بیرجند در نخستین دوره طرح هماهنگ"گنبد گیتی"
دوشنبه 14 دی 1394 بازدید: 2559

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، مدیرفرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری اولین اردوی دانشجویی "گنبد گیتی" خبر داد و گفت: این اردو به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بیرجند برگزار شد.
حمید مرادی با اعلام این خبر افزود: طرح "گنبد گیتی" به منظور ایجاد شرایط بهره مندی دانشجویان و دانشگاهیان از محیط طبیعی کوهستان ، حفظ و حراست از آن و آماده سازی مردم برای استفاده بهتر از فضای تفریحی و گردشگری کوه اجرا شد.
وی تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان ، کوشش برای حفظ و حمایت از زیست بوم های کوهستان، بهره برداری از فضای مناسب کوهستان برای انجام برخی فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی و پاکسازی محیط  کوهستان را از دیگر اهداف این برنامه برشمرد.
لازم به ذکر است؛ 50 نفر از دانشجویان و اساتید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند در این طرح حضور داشتند و موفق شدند قله 2706 متری باقران بیرجند را فتح کنند.

 

گالری تصاویر
100
101
135
161
191
209
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi